NAKITOMANIJA


Nakita ni nikdar preveč. Sama si vsake toliko privoščim kakšen kos ali dva, včasih gre za zapestnice, drugič prstane, a najpogosteje posežem za verižicami vseh vrst. V zadnjem obdobju sem postala prava obsedenka s statement kosi nakita, kajti le ti popestrijo še tako dolgočasne kose oblačil. 

Svojo trenutno najljubšo statement verižico Maharaja sem odkrila v spletni trgovini Nakitomanija, kjer imajo na izbiro še ogromno ostalega nakita po zmernih cenah. Pri verižici mi je še posebej všeč, ker ni tisti klasični kos nakita. Namesto pozlačenega kovinskega dela, ki se zapne okoli vratu ima črno, gladko blago, katerega lahko nastavljamo po dolžini. Na koncu naredimo lepo pentljo in pustimo oba konca, da padata po zadnjem delu vratu. Le kaj lepšega si še lahko želimo ;)



Tako sem se zalotila, da neprestano brskam po virtualnih poličkah Nakitomanija spletne trgovine in si izbiram kose nakita, ki pristajajo na mojem seznamu za nakup. Seveda sem z vami želela deliti svojo izbiro, ve pa ste več kot dobrodošle, da pobrskate po trgovinici in mi priporočite še kakšen lep kos nakita, ki sem ga morda spregledala.


Kot najbolj pomembne, sem si seveda izbrala še dodatne statement verižice. Prva je verižica, ki sliši na ime Frozen in stane 14,90€. Zakaj ta verižica? No, predvsem zaradi znamenitega risanega filma Frozen in še bolj znamenitega reka: »Some people are worth melting for.« Ti kristalčki oblečeni v črno, kar kličejo po zimi in snegu, tako da bi bila ta statement verižica popolna za prihajajoči zimski čas. 
Naslednja je verižica Pinkish, ki jo dobimo za 12,90€. Tudi ta je narejena tako, da se zaveže okoli vratu in lahko dolžino nastavljaš, le da je iz klasične in elegantne čipke. 
In še zadnja, a nikakor ne manj lepa, je statement verižica Good Girl. Ta mi je od vseh še najbolj všeč, saj jo lahko nosiš z vsakim stilom oblačenja in vse skupaj zaokroži na izjemno "chic" način. Stane pa le 9,90€. 


Naslednja stvar v Nakitomanija spletni trgovini, ki mi je padla v oči, je Mix&Match kategorija, kjer si lahko sam izbiraš svoje odštekane kombinacije nakita. Kombiniraš lahko različne verižice z različnimi uhani. Simbole kač s simboli slončkov, peresa z dobrimi vilami, krila z rožami in tako ustvariš nešteto kombinacij po svojem okusu. Sama bi z veseljem nosila uhane Double Elephant skombinirane z verižico Happy Elephant, navsezadnje so slončki znani kot prinašalci sreče in le te ni nikoli preveč. Uhani Forever Mine odlično pašejo skupaj z verižico Elegant Line, ki je zares minimalistična. Dangerous Snake verižica je prikupna kljub temu, da nisem ravno največja ljubiteljica kač. Exlusive Wing verižica pa se mi zdi od vseh daleč najbolj posebna, saj je iz medenine in bi bila navsezadnje lahko primerna tako za fante kot tudi dekleta. 

Kateri kos nakita iz spletne trgovine Nakitomanija pa je vas najbolj navdušil?

Oznake: , ,