Novo / New in #1


Začenja se nova serija objav, kjer si boste lahko ogledali ali prebrali katere stvari so se na novo znašle v mojem domu in bodo kaj kmalu prišle tudi na vrsto za oceno tu na blogu.



Začnimo kar z nakupom v spletni trgovini Salma, nad katerim sem tudi najbolj navdušena. Vijolična krtača za lase Tangle Teezer Compact Styler je namenjena nečakinji za njen drugi rojstni dan, da bo česanje bolj prijetno in manj boleče. Sama imam Tangle Teezer v zlati barvi in ga ne zamenjam za nič na svetu, saj je ta majhna krtača za lase resnično najboljše odkritje vseh časov – neverjetno olajša razčesavanje mojih suhih, zavozlanih konic poleg tega pa je zaradi pokrovčka primerna tudi za v torbice in popolna spremljevalka na potovanjih. 

Kate Moss Kate toaletna vodica je ponovni nakup, saj si brez te dišave pomladi in poletja sploh ne predstavljam več. Gre za izredno svežo, a hkrati tudi močno cvetlično dišavo z izrazito spodnjo noto mošusa ter svežim začetkom cveta pomarančevca pomešanega z rožnatim poprom, pridihom šmarnice in potonike.

In moj najljubši del: parfumska voda Guerlain La Petite Robe Noire 2012! Zadnji dve leti sem ob čisto vsakem obisku Müllerja zavila tudi v parfumerijo in si ogledovala (ali bolje rečeno ovohavala) ta parfum. Nauk te zgodbe: če ti je dišava po toliko poskusih še vedno všeč je res skrajni čas, da si jo privoščiš. Na meni je ta dišava izredno obstojna in včasih se mi zdi, da jo na koži zaznam tudi po tuširanju. 

_______________________


Let's start with the online purchase on Salma. Purple hair brush Tangle Teezer Compact Styler is actually birthday gift for my niece, so that combing her hair will be easy and less painful. I have a Tangle Teezer in gold version and it is the best hair brush in the world.
Kate Moss Kate Eau de Toilette is repurchase because I can't imagine spring and summer time without this fragrance. It is extremely fresh, but also quite strong floral fragrance with a powerful base note of musk and with amazing fresh start that opens with orange blossom mixed with pink pepper and a touch of lily of the valley and peony.
And my favorite part: Guerlain La Petite Robe Noire 2012 EDP! I think that feeling with this fragrance is – you like it or you absolutely hate it. I adore it and it is the most longlasting fragrance that I have ever had in my collection.




V DM sem se odpravila le po nujno potrebne stvari, kupila pa seveda še par popolnoma nepotrebnih. Essence studio nails: ultra močan utrjevalec nohtov je bil nakup na podlagi dobrih ocen in priporočil ostalih blogerk. Nohti so po nanosu tega podlaka tako svetleči, da mi je bilo kar žal nanje nanesti barvni lak. Tudi o Essence Soo glow! osvetljevalcu sem slišala same dobre stvari, tako da sem si končno privoščila dostojen osvetljevalec in v te namene ne bom več uporabljala senčil za veke. Dove kremni gel za prhanje z vonjem fige in pomarančnih cvetov bo prišel na vrsto v malce toplejših dneh, saj gre za popoln svež vonj. Nivea negovalno mleko za telo je ponovni nakup in definitivno spada med moje najljubše izdelke za telo. Kožo lepo navlaži in jo ohranja mehko skozi cel dan. Ponovno sem kupila tudi Ebelin Professional Express odstranjevalec laka za nohte, s katerim je odstranjevanje res hitro in enostavno. In nazadnje še Essence čopič za blendanje senčil v ljubki lila barvi.

_______________________

 I went in DM only to buy necessary things, but some other stuff just jumped in my shopping basket as well. I bought Essence Studio Nails: ultra strong nail hardener based on good reviews and recommendations of other bloggers. The same thing is with Essence Soo glow! highlighter in the shade 10 look on the bright side - I have heard very good things about it, so I finally afford it. Next one is Dove creamy shower gel with the scent of figs and orange blossom – I will use this in slightly warmer days, because it is a perfect fresh scent. I also repurchased Nivea body milk which is definitely one of my favorite skin care products. It moisturizes the skin and keeps it soft throughout the day. Another repurchase is Ebelin Professional Express nail polish remover and finally the last product from DM is Essence eyeshadow blender brush in a pretty pastel color.


Lidl me vedno znova preseneča s svojimi izdelki za nego kože in tokrat sem kupila Cien Oriental Blossom gel za prhanje z vonjem vanilije in ylang ylanga. Priporočam vam sicer različico z mangom, ki nenormalno dobro diši, kvaliteta pa je primerljiva z znamko Balea.

 _______________________

 Lidl has some amazing skin care products and this time I bought Cien Oriental Blossom shower gel with the scent of vanilla and ylang ylang. But I recommend you the Mango version of this shower gel since it smells so good and quality is comparable with the brand Balea.

VIR: Zone of Elegance

Etsy me že dolgo časa navdušuje s čudovitimi izdelki, ki jih tam lahko najdemo in v trgovini Zone of Elegance sem se zaljubila v mint prstan – popolna barva za pomlad.

 _______________________

I love to see what's trendy on Etsy because some wonderful products can be found there. I completely fell in love with mint statement ring from store Zone of Elegance. It's perfect piece of jewelry for spring.



V nagradni igri na Facebook strani Naročila Avon sem dobila losijon za telo Cherish in čistilno masko za obraz s čajevcem in kumarico. Losijon je krasno dopolnilo k toaletni vodici Cherish o kateri sem že pisala in malenkost tudi podaljša njeno obstojnost. 

_______________________

 I also won the prize on the Facebook page Narocila Avon. The prize was body lotion Cherish and purifying peel off face mask with tea tree and cucumber. I already wrote about Cherish Eau de Toilette here, so the body lotion Cherish has a very similar smell and it prolongs longevity of fragrance.   


Ste kaj iz te objave že preizkusili?

Oznake: , , , , , , , , , , ,