Essie: Sexy divide


Letošnja jesen je v znamenju zemeljskih tonov, tako da sem svojo poličko lakov za nohte že posodobila z novimi odtenki. Prav tako pa sem našla nekaj starih biserčkov, ki bodo krasili moje nohte tudi to jesen in zimo. Eden izmed mojih starih znancev je Essie lakec v odtenku Sexy divide. 


Sexy divide je resnično čaroben odtenek, ki vam bo polepšal marsikateri jesenski dan, pa naj bo le ta deževen ali pa obsijan s sončkom. Gre za temno vijoličen odtenek z res drobnimi, finimi bleščicami, ki se odvisno od kota svetlobe, svetijo v svetlo vijolični barvi z roza podtonom ali vijolični barvi z modrim podtonom. Ko se vanj zazreš v zaprtem prostoru, bi lahko prisegel, da gre že skoraj za črno barvo, pa vendarle se vedno prikaže tisti njegov značilni vijolični sijaj.
Gre za izredno obstojen lak, saj na mojih nohtih zdrži približno 5 dni, potem pa se počasi že začne krušiti, vendar spet ne na veliko, kot sem tega vajena pri nekaterih drugih lakih za nohte. Kljub svoji super obstojnosti, se zlizane konice poznajo že po dveh dneh. Mala malenkost, ki pa me ne moti.
Vseeno pa ne morem trditi, da so vsi Essie odtenki, tako super obstojni kot tale. Sama sem opazila, da temnejši kot je odtenek, bolj je obstojen (Sexy divide, Sole mate), svetlejši kot je lak manj je obstojen (Lapiz of Luxury, Splash of Grenadine). Vendar morda je to zgolj izjema in ne pravilo.
Nanos Sexy divide laka je čisto preprost, saj so vsi Essiji znani po svojem širokem čopiču, ki omogoča natančen nanos. Tudi formula tega laka je super in preprosta za nanos, sledi čopiča se ne poznajo in za popolno prekrivnost sta dovolj dva sloja.
Cena... No, cena je malce zasoljena, saj en lak za nohte stane 9,95€ in ga najdemo le v DMu. H sreči je pogosto v akciji, največkrat v obliki cenovnega bonbončka, kjer za ceno enega laka dobimo dva.

Essie - Sexy divide na sončni svetlobi



Kateri pa je vaš najljubši jesenski odtenek laka za nohte?

Oznake: , , , , ,