AVON Advance Techniques: Moroccan Argan oil


Tretma brez izpiranja z maroškim arganovim oljem za vse tipe las je verjetno najbolj prodajan Avonov proizvod. Dejansko bi ga lahko poimenovali zlato olje, saj gre za izredno kvaliteten izdelek, namenjen razvajanju las. Kaj me je pri njemu najbolj navdušilo in zakaj ga že nekaj časa kupujem, si lahko preberete v nadaljevanju.

Pri Avonu pravijo, da tretma brez izpiranja z maroškim arganovim oljem lase nahrani in navlaži ter jim podari izreden lesk. Poleg tega zgladi suhe, poškodovane ali krhke lase in jim povrne mehkobo, moč in zdrav videz. Svetujejo uporabo na vlažnih laseh, a po mojem mnenju ga lahko uporabite tudi na suhih, to je povsem odvisno od osebnih preferenc. Sama sem preizkusila oba načina, a sem ugotovila, da mi je uporaba na vlažnih laseh ljubša. Tretma uporabljam na spodnji tretjini las, torej na suhih konicah, ki potrebujejo malce več pozornosti. Dva pritiska na pumpico sta za moje srednje dolge lase povsem dovolj, sledi sušenje in po želji oziroma potrebi še en pritisk na pumpico, da zgladi konice. Lasje so po uporabi bolj mehki, lažje se razčešejo in imajo vidno več leska ter zato tudi izgledajo bolj zdravi. Tretma las ne obteži, za kar mu bodo predvsem lasje nagnjeni k hitrem mastenju hvaležni. Poleg vsega tega pa tretma tudi božansko diši, rekla bi da je vonj sadno-svež in me spominja na jabolka, na veliko žalost pa se vonj na mojih laseh ne obdrži dolgo. 

Če se dotaknemo še prvih nekaj sestavin, vidimo da sta na prvem in drugem mestu silikona. Na tretjem mestu je olje, bogato z omega 9 maščobnimi kislinami, kar daje lasem sijaj. Sledijo dišava, silikon in konzervans. Na osmem mestu je sestavina s protimikrobnim delovanjem, ki prav tako podaljša rok uporabe izdelka. Sledi še en silikon, nato pa končno opevano arganovo olje bogato z vitaminom E, ki daje lasem sijaj in poskrbi za močnejše lase ter konice, ki naj bi se manj cepile. Očitno silikoni mojim lasem odgovarjajo, ni pa nujno da bodo vsem. Na trgu lahko, v poplavi tovrstnih olj za lase, dandanes najdete tudi takšne, ki temeljijo predvsem na naravnih oljih in morda bodo vašim lasem ti bolj ustrezali. 

SESTAVINE: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Crambe Abyssinica Seed Oil, Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Parfum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Dimethiconol, Argania Spinosa Oil, Panthenyl Ethyl Ether, Phytantriol, Octocrylene, Tocopheryl Acetate, Zea mays oil, Beta-Carotene, Amyl Cinnamal, Coumarin, Geraniol Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.


Tretma zlato rumene barve se nahaja v prozorni steklenički s plastično pumpico. Vsekakor priročna zadeva, saj nam pumpica izredno olajša uporabo. Ker je steklenička prozorna, natančno vidimo koliko proizvoda nam je še ostalo na razpolago in kdaj je čas, da si kupimo novega. Problem je morda le pri potovanjih, saj je steklena embalaža dokaj težka, poleg tega pa obstaja tudi nevarnost, da se v kopalnici razbije, če jo slučajno spustimo iz rok. Če na slikah pogrešate pokrovček, naj vam povem, da ga je imel (prozorni plastični pokrovček), a mi ga je uspelo nekje izgubiti. 

Advance Techniques Moroccan argan oil dobimo v Avonovih katalogih za dokaj sprejemljivo ceno. Običajno bomo za 30ml odšteli okoli 5€, vendar je velikokrat tudi v akciji in ga lahko dobimo še ceneje. Morda me je po učinku na laseh bolj kot Advance Techniques Moroccan argan oil prepričal le še Orofluido beauty elixir. Vendarle glede na ceno, svež vonj in zadovoljiv učinek na laseh, ki ga Avonovo olje ima, ostaja moj favorit in bo kljub testiranju drugih olj za lase, vedno na zalogi.

Katero pa je vaše najljubše olje/tretma za lase?

Oznake: , , , ,