Oriflame The ONE: Amethyst Rock


Zadnje čase nas je trend temnih lakov za nohte popolnoma prevzel in pri Oriflameu so to tudi ugotovili ter nam v katalogu predstavili novo linijo TheONE lakov za nohte v temnejših, jesensko/zimskih odtenkih.



Oriflame me je prav prijetno presenetil s paketkom v katerem se je skrival prečudoviti lakec iz nove linije, ki sliši na ime Amethyst Rock. Njegova barva je skoraj neopisljiva, kajti gre za izredno temno vijolično, skoraj črno bazno barvo z dodanimi mikro zlatimi bleščicami, ki v temnejšem okolju dajejo laku pridih rjave barve, na sončku pa do izraza resnično pride vijolična barva. Kljub nešteto posnetim fotografijam, nisem uspela ujeti njegove resnične lepote in barve, kajti turobno novembrsko vreme mu nikakor ne dela usluge.


Amethyst Rock lak za nohte je prekriven v enem samem malce debelejšem sloju, vendar meni osebno veliko lepše izpadeta dva tanjša sloja. Sam čopič je širok in lepo zaobljen, formula laka pa je srednje gosta a popolnoma enostavna za nanos. Čas sušenja je kratek, tako da neke velike potrebe po nadlaku niti ni. Oriflame trdi, da gre za dolgo obstojen lak, ki bo naše nohte krasil celih 14 dni, sploh v kombinaciji z njihovim podlakom in nadlakom. Jaz sem za podlak uporabila Essiejev Nourish me in obstojnost ni bila ravno navdušujoča, vendar je na nohtih vseeno zdržal 3 dni, četrti dan pa se je že začel krušiti. Njegova redna cena za 8ml je 7,9€ v Oriflame katalogu.



Že imate kakšen Oriflame lak za nohte?

*poslano v oceno, a ne vpliva na moje iskreno mnenje

Oznake: , , , ,