• RAZNO
  • DECEMBRSKO OBDAROVANJE

    03. december 2014


    Dragi bralci in bralke alejinaD. bloga, naj vaš december mine v znamenju veselih trenutkov in zanimivih dogodkov. Da nekomu izmed vas še dodatno polepšam že tako pravljični december pa sem pripravila »decembrsko obdarovanje«, ki bo enemu izmed vas prineslo čudovito in uporabno darilce.

    Srečni zmagovalec bo prejel darilni bon v vrednosti 24€, ki ga lahko zapravi v spletni trgovini Salma.si poleg tega pa dobi še dva čudovita laka za nohte. Izbrala sem meni osebno najljubši Essie lak v odtenku Sole mate in lak znamke Rimmel v odtenku Soul session.

    Kaj morate storiti?

    Izpolnite obrazec.
    Obvezen korak je le vpis vašega email naslova, na katerega vas bom tudi kontaktirala v primeru zmage. 
    Ostali koraki so popolnoma neobvezni, povečujejo pa vašo možnost za zmago. Sledite blogu alejinaD. na socialnih omrežjih Facebook, Bloglovin in Instagram, delite objavo »DECEMBRSKO OBDAROVANJE« s svojimi prijatelji na socialnih omrežjih ali pustite komentar z odgovorom na vprašanje. 

    a Rafflecopter giveaway  Nagradna igra se zaključi 17. decembra.
    Zmagovalec bo znan najkasneje do 19. decembra in bo javno objavljen v tej objavi na dnu obrazca ter obveščen o zmagi na svoj email naslov. Na odgovor bom čakala le 24 ur in če se v tem času ne odzove, izberem novega zmagovalca. Zakaj? Darilni bon je veljaven le do konca tega leta, torej se bo mudilo.


    Vso srečo vsem!

    23 komentarjev:

    1. Amazing giveaway. V letu 2015 pa se želim s fantom preseliti v skupno stanovanje. :) Tanja K.

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Lušten cilj in želim ti obilo srečo (seveda tudi financ) pri doseganju le-tega :)

        Izbriši
    2. Hvala za giveaway <3 V letu 2015 je glavni cilj končati študij :)

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Hvala tebi za sodelovanje :)
        Tudi pri meni je to eden izmed ciljev in verjamem da nama bo uspelo :)

        Izbriši
    3. Moj cilj za leto 2015 je postati mama :)

      OdgovoriIzbriši
      Odgovori
      1. Res čudovit cilj <3 Držim pesti da ti uspe! ;)

        Izbriši
    4. Moj cilj je doseči, da delam v prihodnosti, kar si želim :)

      OdgovoriIzbriši
    5. Moj cilj za leto 2015 je uspešno končati 2. letnik faxa in pa biti bolj pridna pri varčevanju :)

      OdgovoriIzbriši
    6. Moj cilj za leto 2015 je diploma (končno)! :D Super giveaway! ;)

      OdgovoriIzbriši
    7. Hmm, nisem še razmišljala o ciljih v letu 2015 :) nekak mi je prioriteta zaključit 3, letnik faksa in bit čimbolj srečna :)

      OdgovoriIzbriši
    8. V letu 2015 si želim službo za hčerko,zase in moža pa želim dabi bila še naprej srečna in zaljubljena :-) ......

      OdgovoriIzbriši
    9. Moj cilj pa je magisterij in pa da odkrijem, v kateri smeri želim delati... :)

      OdgovoriIzbriši
    10. Wow, super giveaway! Moj cilj za leto 2015 je diplomirati in se končno odločiti kam naprej :)

      OdgovoriIzbriši
    11. V letu 2015 želim doseči srečo.
      (Ja, zavedam se da je to slišati kot Beyoncina pesem..)
      Nočem si zadati ciljev ampak preprosto delati na tem, da bom srečna in da bom delala (večino) stvari, ki me osrečujejo.
      Super giveaway!!! <3

      OdgovoriIzbriši
    12. Res lep giveaway:) Nekako nisem navajena videti bonov v giveawayih, ampak dobra ideja:). Jaz pa upam, da bom v 2015 napisala magisterij, ker zaenkrat nisem še nič pri stvari:).

      OdgovoriIzbriši
    13. res fajni giveaway :) tudi moj cilj je diplomirat, za naprej pa še ne vem :)

      OdgovoriIzbriši
    14. Super giveaway! V 2015 si želim uspešno zaključiti študij :)

      http://mmemento-mmori.blogspot.com

      OdgovoriIzbriši
    15. Če bo šlo vse po plani, je moj cilj za 2015 magistrirati in najti službo :)

      OdgovoriIzbriši
    16. Srčno upam, da se v letu 2015 najde harmonija v mojem življenju.

      OdgovoriIzbriši
    17. Ahh, čudovit giveaway! Moj cilj za leto 2015 je: postati bolj fit, magistrirati, prebrati veliko knjig, pogledati veliko serij, obiskati čim več zanimivih krajev tako po Sloveniji kot tudi po Evropi, se naučiti kakšnega novega vzorca pri pletenju itn. :)

      OdgovoriIzbriši
    18. V glavnem si želim diplomirati, potovati v južno Ameriko in odkriti kakšen nov hobi. Če bi se poleg tega tudi naučila bordat in prikolesarila na Krvavec, bi bila pa sploh kar zadovoljna :)

      OdgovoriIzbriši
    19. V 2015 zrlim uspesno koncati letnik in biti cimbolj zadovoljna. Seveda pa moje zdravje in zdravje moje druzine in bliznjih premaga vse zelje.

      OdgovoriIzbriši