Wishlist #1


Seznam želja za naslednji nakup bi verjetno lahko pisala v nedogled, tako kot vsako dekle. Vendar pa velika večina stvari, ki pristanejo na tem seznamu dejansko nikoli ne najde svoje poti do mojega doma. Vmes vedno pridejo tiste nujno potrebne stvari za nakup, pa cenejši izdelki, ki jih je »potrebno« preizkusiti in večno razmišljanje ali stvari s seznama zares potrebujem.

V nadaljevanju si torej poglejmo katere izdelke bi z veseljem videla kje na dosegu svoje roke v bližji prihodnosti.

Začnimo kar z mojo najljubšo temo pisanja: dišavami. Ker se bliža pomlad je prav, da si izberem tudi temu primeren parfum. Prvi, ki si ga ogledujem že izredno dolgo je Valentino Valentina Acqua floreale. Lahkotna pomladna dišavica, ki se odpre z notami cvetov pomarančevca ter bergamotke. Na koži se kasneje razvije sveža, cvetna mešanica jasmina, nerolija in tuberoze zaključi pa se s pačulijem. 
Druga dišava, v srcu katere prav tako najdemo jasmin je Givenchy Ange ou Démon Le Secret 2014. Ta je občutno bolj sadna in sladka (a ne presladka) od Valentine in se odpre s sadnimi notami brusnice in limone ter se pomeša z notami jasmina, potonike in cvetov lokvanja. Obe dišavi najdemo v spletni trgovini Salma.si.


Zadnje čase skrbi za lase posvečam malce več pozornosti, kar se počasi že pozna na mojih laseh, saj konice na prvi pogled niso več tako izsušene, se ne cepijo, edino z lomljenjem las imam še vedno težave. Naslednji trije izdelki so tako namenjeni negi las.

Avon je predstavil nov tretma za lase iz linije Advance Techniques imenovan Supreme Oils intenzivni hranilni tretma v spreju z Nutri 5 kompleksom. Vsebuje kar 5 olj med katerimi najdemo makadamijo, semena kamelije, mandelj, grozdne pečke in marula olje. Ker obožujem njihov tretma brez izpiranja z maroškim arganovim oljem, verjamem da je tudi novi Supreme Oils kvaliteten.

Nekaj časa nazaj sem na Matejinem blogu opazila Redken Extreme Anti-snap proteinski tretma, ki lase okrepi in s tem preprečuje nadaljnje poškodbe. Sliši se kot nalašč za moje lase, ki zaradi lomljenja nikakor ne morejo preseči določene dolžine poleg tega pa gre za lahkoten losijon, ki mojih las ne bo obtežil (vsaj tako pravijo).

In zadnji izdelek je Kérastase iz linije Discipline. Gre za Fluidissme sprej, ki zaščiti lase pred toplotnim oblikovanjem las s sušilnikom ali ravnanjem/kodranjem las, obenem pa lasje dobijo dodaten sijaj in so obvladljivi, brez nadležnega »frizza« kar 72 ur. 


Brez ličil seveda ne gre. Paletka senčil, ki je bila dejansko ljubezen na prvi pogled je Naturally Yours, znamke Zoeva. Popoln izbor odtenkov za ljubitelje umirjenih, rjavih tonov barv. Jaz osebno tovrstnih senčk nimam nikoli dovolj in dejansko po njih posegam vsakodnevno. Še ena paletka senčil se je znašla na mojem seznamu in sicer Iconic Pro 2, znamke Makeup Revolution. Tudi v Iconic Pro 2 najdemo kar nekaj umirjenih odtenkov, pritegnila pa me je predvsem zgornja vrstica senčk, ki od prve pa do zadnje izgledajo čudovito.
Med brskanjem po Makeup Revolution izdelki sem naletela tudi na paletko v kateri najdemo osvetljevalec, rdečilo in contour puder v kamnu. Ker je paletka primerna za dekleta svetlejše polti, bi bila verjetno idealna izbira tudi zame. Najdemo jo tukaj.
Vedno sem na lovu za dobrimi maskarami in Maybellinova Lash Sensational maskara izgleda obetavno, pa še prikupno embalažo ima.


 Je še kdo, ki ima izdelke z aloe vero v predalu za prvo pomoč? Ne? Potem sem pač edina, a gel z aloe vero mora biti vedno na dosegu roke, saj kožo res v trenutku pomiri pa naj bo razdražena zaradi britja, depiliranja ali le sončnih opeklin. Ker gre trenutno moj gel z aloe vero že vztrajno proti koncu, se zdi Lily of the Desert Aloe vera gel dober nadomestek.

Maska za obraz, ki me ni pustila povsem ravnodušne je definitivno Montagne Jeunesse Blemish Mud, namenjena predvsem za kožo z nepravilnostmi. Nakup v bližnji prihodnosti mora biti opravljen.
 
Še naravni čistilni gel za obraz znamke Paula's Choice. Earth sourced cleanser se bere se kot izjemno nežno, a učinkovito čistilno sredstvo za obraz in z največjim veseljem bi ga preizkusila.


Ste kateri izdelek že preizkusili in bi ga še posebej priporočali?

Oznake: , , , ,