Kozmetika Afrodita: Marmelada za hitro pridobivanje zagorelosti


Kljub temu, da tovrstni izdelki za hitro pridobivanje zagorele polti niso novost in so na trgu prisotni dejansko že nekaj let, je letošnje poletje skoraj vse, verjetno zaradi dokaj dostopne cene in ogromne promocije, obnorela Afroditina marmelada za hitro pridobivanje zagorelosti.
  
Kaj pravijo pri Afroditi?
MARMELADA pomaga pri hitrejšem in intenzivnejšem pridobivanju privlačne zagorele polti ter ji podarja čudovit lesk. Dragocena naravna olja kožo izdatno hranijo in vlažijo. Ne zagotavlja UV-zaščite. Pred sončenjem jo v izdatnem sloju nanesete na želene predele kože. Izdelek ni primeren za otroško, občutljivo in zelo svetlo kožo. 


Preden začnem z opisom mojih izkušenj z Afrodita marmelado za hitro pridobivanje zagorelosti, naj podam še odgovor na dve najpogostejši vprašanji, ki jih dobivam v zasebnih sporočili.

Hkratna uporaba Afrodita marmelade in kreme za zaščito pred soncem? Da ali ne?

Definitivno DA!
Ker marmelada ne vsebuje nikakršne UVA / UVB zaščite vam polagam na srce, da se pred uporabo marmelade za hitro pridobivanje zagorelosti namažete tudi s kremo za zaščito proti soncu z visokim faktorjem. Če sem porjavela jaz ob uporabi faktorja SPF 50, pri skrivanju v senčki in občasnem namakanju v vodi, potem boste zagotovo tudi ve. Morda ne v eni uri, v času dopusta pa sigurno.

V kakšnem vrstnem redu uporabiti kremo z zaščitnim faktorjem in Afrodita marmelado?

Pri meni se je najbolje obnesel nanos kreme z zaščitnim faktorjem, minuta čakanja in nato Afroditina marmelada za hitro pridobivanje zagorelosti. Razlog zakaj takšen vrstni red? Moje kreme z zaščitnim faktorjem so v glavnem lahkotne in se hitro vpijejo, predvsem pa ne puščajo nikakršnega mastnega sloja na koži. Afroditina marmelada je popolno nasprotje temu, kajti na koži pusti masten in sijoč film ter se v kožo ne vpije. 




Zdaj, ko smo obvezno uporabo kreme za zaščito pred soncem razjasnili, pa preidimo na samo marmelado in njene učinke. Vsa leta do sedaj je moja običajno svetla polt med poletjem dobila kar nekaj barve, kljub redni uporabi krem za zaščito pred soncem z visokim zaščitnim faktorjem. Nikoli pa nisem bila nagnjena k opeklinam, le redko me je ob nepazljivosti po ramenih doletela rdečica. Pred začetkom uporabe marmelade sem bila dva dni na bazenu, torej sem malček zagorele polti že imela. Nato sem končno kupila Afrodita marmelado, zgolj zaradi radovednosti, da preverim čemu takšen velik hrup in hvalospevi namenjeni tovrstnemu izdelku. 





Seveda je prva stvar, ki jo opaziš, ko odpreš Afrodita marmelado, njen božanski vonj. Malce me spominja na vonj njihovega sladkornega pilinga, na mešanico vanilije in oreščkov vendar ima hkrati pridih nečesa svežega. 
Izredno lepo se razmaže po telesu in na koži pusti čudovit lesk, ki je meni osebno neizmerno všeč. Vendar poleg čudovite sijoče kože, pusti tudi masten film, ki zna marsikoga motiti. Vsekakor se ni pametno namazati z marmelado doma, se nato obleči in iti na bazen ali plažo, kajti popolnoma vsa tekstilna vlakna boste kasneje, ko oblačila slečete, našli na svojem telesu. No, to je ena izmed negativnih stvari, ki sem jih jaz osebno našla pri Afrodita marmeladi, ni pa nujno da bo vse motila. 
Poleg tega pa ima še eno negativno lastnost. Vsebuje namreč tudi sestavine, ki so potencialno komedogene in znajo mašiti pore / povzročati mozoljčke, zato osebe, ki veste da ste nagnjene k temu, bodite pazljive pri uporabi marmelade na dekolteju, morda tudi hrbtu, vsekakor pa na obrazu. Sama sem se uporabi na obrazu izognila, na dekolteju in hrbtu pa mi ni povzročala težav. 
Izredno dobro se je marmelada izkazala pri varovanju kože pred mešanico sonca, klora v vodi in posledičnim izsuševanjem kože. Moja koža je med in po uporabi marmelade lepo nahranjena in mehka na dotik, celo po tuširanju ne uporabljam nobenih proizvodov za vlaženje kože, ker potrebe po tem preprosto ni. 


In odgovor na vprašanje, ki najbrž vse zanima.. Ali sem hitreje porjavela s pomočjo Afrodita marmelade za hitro pridobivanje zagorele polti? Kot zgoraj omenjeno, sama dokaj hitro in lepo porjavim brez kakršnihkoli sončnih opeklin, vendar pa noge potrebujejo precej več časa, da porjavijo kot npr. trebuh in roke. Ob uporabi Afrodita marmelade, se mi zdi da sem barvo na nogah kar hitro dobila, dosti hitreje kot vsa leta do sedaj. Torej nekaj učinka pa le ima marmelada, ki je hit letošnjega poletja. 
V kolikor jo najdete še kje na policah drogerij ali navadnih trgovin se cena giblje okoli 8€, dostopna pa je tudi na Afroditini spletni strani in njihovi fizični trgovini v Rogaški Slatini. Če pa zaradi evforije, ki jo je sprožil ta izdelek, Afrodita marmelade nikjer ne najdete, je Etiketa magazin za vas pripravil prav poseben članek, v katerem predlaga par izdelkov s popolnoma istim učinkom kot ga ima popularna marmelada znamke Afrodita. Članek najdete "tukaj".




Je kdo izmed vas preizkusil še marmelado katere druge znamke? 
Dobrodošli so tudi komentarji o vaših vtisih in izkušnjah z marmelado, navsezadnje nikoli vsi izdelki ne delujejo na vseh popolnoma isto!


Oznake: , , , , ,