Mixa: Balancing krema s 6% vlažilnim glicerinom za normalno do mešano kožo


Znamka Mixa je znana kot strokovnjak za občutljivo kožo. In ker vsakdo želi svoji koži nuditi najboljšo nego, ki je izjemno nežna do kože, a hkrati učinkovita po svojem delovanju, se zdijo Mixa kreme več kot prava izbira. Kako se je Mixa lahka vlažilna krema s 6% glicerinom obnesla na moji koži pa si boste lahko prebrali v nadaljevanju objave.


Kaj pravijo pri Mixi o 24-urni lahki vlažilni kremi za normalno do mešano kožo?

Če na vsaj dve vprašanji odgovorite pritrdilno, potem je ta izdelek zagotovo primeren za vas.

1. Ali je vaša koža zjutraj suha, čez dan pa hitro postane mastna? 
2. Ali se vam občasno na koži pojavijo madeži in nepravilnosti? 
3. Ali vaša koža pordi, ko odstranjujete ličila? 

Učinkovite vlažilne sestavine omogočajo koži, da je videti zdrava in zmanjšajo neželen sijaj čez dan. Popolna je za mešano in občutljivo kožo, ki se rada zmasti. Aktivne sestavine so 6% vlažilni glicerin, baker za uravnavanje in puder za matiranje kože.
 

SESTAVINE: Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Alcohol denat, Hydrogenated polyisobutene, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Polyacryloyldimethyl taurate, Silica, Myristyl myristate, Allantoin, Aloe barbadensis leaf juice, Avena sativa flour, Citric acid, Copper pca, Glyceryl stereate se, Phenoxyethanol, Potassium cetyl phosphate, Sodium benzoate, Sodium hydroxide, stearic acid, Tocopheryl acetate, Fragrance.
________________________________



Sedaj pa moje izkušnje z Mixa lahko vlažilno kremo s 6% vlažilnim glicerinom za normalno do mešano kožo. 

Sama imam mešan tip kože, normalna lica in masten T-predel, občasno pa tudi izsušeno povrhnjico kože. Na T-predelu je opaziti razširjene pore in ogrce, medtem ko se na predelu brade in ličnic (ob lasišču) vsaj enkrat na mesec bojujem s podkožnimi mozolji, ki neznosno bolijo. 

Mixa lahko vlažilno kremo s 6% glicerina sem že do konca porabila in kar nekaj časa leži njeno prazno pakiranje v kotičku za naslednje objave na blogu. Moja zahtevna koža ima o njej namreč dokaj mešane občutke, ki jih je težko ubesediti. 

Sama krema ima lahkotno formulo, ki se brez težav razmaže in se izredno hitro vpije v kožo. Ob vsakodnevni uporabi mi ni povzročala dodatnih nečistoč na obrazu in tudi ni dražila ranic nastalih ob iztiskanju mozoljev (slaba navada, vem).  Mixa kremo s 6% vlažilnim glicerinom sem uporabljala kot dnevno nego kože, kajti za nočno nego se mi nikakor ni zdela primerna, saj je premalo vlažilna. Medtem, ko je bila T-cona obraza izredno zadovoljna ob uporabi Mixa kreme, je koža na licih kar kričala po dodatni vlažilni negi. T- cona je bila rahlo matirana vsaj kakšno uro dlje kot ponavadi in krema se je zato izkazala kot dobra podlaga za ličila. Poudarek je na dobra in ne odlična, saj se je sijaj na T-coni vseeno pojavil tokom dneva. Moja koža ob uporabi te kreme dejansko ni dobila dovolj vlage in tudi izgledala je dokaj pusto. Čeprav sem na dva zgornja vprašanja odgovorila pritrdilno, očitno Mixa krema s 6% glicerinom ni primerna zame in bi se njena sestrska verzija 8% morda na moji koži bolje obnesla. 




Krema se nahaja v 50 ml tubici, kar je tudi najbolj higiensko pakiranje. Doziranje je popolnoma enostavno in za lešnik velika količina zadostuje za celoten obraz in vrat. Pakiranje mi je ob vsakodnevni uporabi zdržalo malo manj kot dva meseca. Mixa kreme najdemo v DMu, Tuševih drogerijah pa tudi v spletni trgovini Salma. Za Mixa kremo s 6% vlažilnim glicerinom za normalno do mešano kožo bomo odšteli okoli 6 EUR.

Kakšne pa so vaše izkušnje z Mixa kremami?

Oznake: , , , ,