GIVEAWAY: zapestnica Infinity


Prepričana sem, da ste do danes videli in občudovali nešteto Infinity zapestnic. Nekatere so vam bile bolj všeč, spet druge malce manj, a vsekakor so vse pritegnile vašo pozornost. Morda je bila odločilna barva zapestnice, sami kovinski simboli in njihov pomen ali pa preprosto napis, ki vam je še posebej pri srcu. Če vaše zapestje ne krasi še nobena Infinity zapestnica imate danes priložnost, da se potegujete za to ljubko Angels of Hope Infinity zapestnico, ki jo vidite na slikah. 


V zahvalo za objavo NAKITOMANIJA, kjer sem vam predstavila elegantno statement ogrlico Maharaja, so mi iz spletne trgovine Nakitomanija poslali roza Angels of Hope Infinity zapestnico. In ker je prav, da nekdo z malo malenkostjo pocrklja tudi bralce alejinaD. bloga, sem se odločila narediti giveaway. 


Kaj morate storiti?


1. Na email naslov: ale.ralok@gmail.com ali spodaj v komentarju me obvesti o sodelovanju v giveawayu za Infinity zapestnico in pripiši svoj email naslov.
 
2. Deli objavo GIVEAWAY: zapestnica Infinity s svojimi prijatelji na kateremkoli družbenem omrežju in mi posreduj povezavo do objave.


Giveaway je namenjen izključno slovenskim bralcem bloga in traja do 25. januarja 2015. Zmagovalko/zmagovalca bom izžrebala in o zmagi obvestila na email naslov.

Vso srečo! ;)




*Nagrado je prispevala spletna trgovina Nakitomanija

Oznake: , , , ,